Практика інженерної електроніки
Травлення друкованих плат Травлення друкованих платАвтор испробовал безліч методів травлення друкованих плат. По суб'єктивній думці, найкращий і безпечним є перший з описаних нижче методів, заснований на використанні готового розчину хлорного...
Структурна схема Структурна схемаСтруктурна схема робота. На фотодатчик 1 і фотодатчик 2 попадає світло, а операційні підсилювачі ОУ1 і ОУ2 підсилюють сигнал з фотодатчика, що попадає на АЦП, де він перетвориться в цифрові десятиразрядные дані D0-D10....
Виготовлення деталей Виготовлення деталейРозглянемо окремі деталі. Основою електродриля служить підставка, виготовлена з листа металу товщиною 1 мм. Підставка має форму квадрата. При виготовленні кути квадрата зігнуті в місцях, позначених пунктирними...
Монтажна плата Монтажна платаОскільки схема нескладна, вона може бути виконана на однобічному текстоліті розмірами 150x30 мм. Для перевірки автор зібрав схему на макетній платі. Позиції установки датчиків Холу можна висвердлити по периметрі плати...
Виготовлення деталей
Розглянемо окремі деталі. Основою електродриля служить підставка, виготовлена з листа металу товщиною 1 мм. Підставка має форму квадрата. При виготовленні кути квадрата зігнуті в місцях, позначених пунктирними лініями, щоб вийшла готова форма. У центрі підстави закріплений циліндр гвинтом (М8). Для додання конструкції стійкості циліндр виготовляють із важкого металу. Він також може бути виконаний у вигляді металевої болванки, розміщеної на площині підстави

Рухомий кронштейн зроблений з неробочого амортизатора задніх дверей автомобіля "ВАЗ 2108-21099", але можливі варіанти й з іншими автомобільними амортизаторами. Амортизатор необхідно максимально розсунути, а верх трубки поршневої системи обрізати на 3..4 див. Ніякого накачування або наповнення газами в цих амортизаторах ні, тому розриву або викиду масла не відбудеться

Деталі робочого вузла можна взяти від списаної пневмодрели, виточити на токарському верстаті пли ж виготовити із труби, двох підшипників, що збігаються по внутрішньому діаметрі труби, і вала, що має діаметр, дорівнює внутрішньому діаметру підшипників. У верхній частині труби вирізьблюється вікно для пассика. Вал виконаний зі звичайної сталі. На одній стороні вала виконується конус для цангового механізму. На вал насаджується ролик так, щоб він був напроти вирізаного вікна.

Потім на вал насаджується нижній підшипник, щоб вал з підшипником можна було встановити в корпус. При складанні робочого вузла перед установкою вала усередину трубки необхідно у вирізане вікно вставити пассик, надягти його на ролик вала, після чого на вал і трубу зверху напрессовывается другий підшипник. Для кріплення двигуна, рухливого кронштейна й робочого вузла виготовляється пластина з аркуша стали товщиною 3 мм.

Для кріплення робочого вузла й ручки служать хомути відповідно, які виготовляють із листового металу товщиною 1 мм. Вузли кріпляться за допомогою зварювання. Хомут приварюється вільною стороною до пластини. Зварювання виробляється на радіусі R20. Посередине пластини приварюють рухомий кронштейн відрізаною стороною амортизатора кпластине.

Реалізація підпрограми Реалізація підпрограмиПрограма. Програма починається з установки портів вводу-виводу. Далі треба опитування АЦШ. Виходячи з результату значень, отриманих з АЦШ, установлюється...